Main Tekan Tekan :D

Thursday, July 07, 2011

Hari Usahawan 2011 SMKSP

Asalamualaikum . Hey guys :-) Hari ini seperti yang sedia maklum , sekolah aku ada hari usahawan . So macam biasa , aku terbangun lambat lagi ahhhhh . So mengkelamkabutkan diri , bersiap dengan baju sukan sekolah . Merempit pukul 7 pagi :-)

Tunggu Zetty depan sekolah , tunggu punya tunggu akhirnya sampaaaaai . Pergi rumah Elly , bersiap buad kali kedua . Haha . Lintas jalan lari lari , Elly jadi driver lintas jalan . Haha

Sampai sekolah pergi dewan , duduk duduk . Duduk dataran , cerita cerita , cucuk cucuk Amin . Haha , pakai losyen ramai ramai . Wuuhuuuu . Pergi gerai masing masing :-)


Muka pagi :-)


Muka excited nak meniaga :'>


Peace :> 

Dah mula berniaga , karipap karipap popia popia dua seringgit dua seringgit ! Haha , mulalah ramai datang bertandang , ecehhhhh . Ada yang membeli , ada yang sekadar mengambil bau , dan ada yang hanya memerhatikan sahaja :-)

930 , kerja aku habis . So jalan jalan dan jalan memerhatikan keadaan sekeliling , penuh dengan manusia :-) Membeli belah bagai #ecehhh . Kita nampak coklaaaaatttt :'> Tapi disebabkan tengah dahaga , pergilah ke tempat air air air :-)

Dah habis berjalan , aku bosan lagi . Ajak Anas berjalan jalan pusing satu sekolah . Haha , kesian dia jadi bodyguard kitaaaaaaa . Hihi , nampak kak Wan , snap snap gambar dengan kita :-) Dah lama nak ada gambar dengan dia . Hihi . Wuhhuuuu , memang happy gila ada gambar dengan dia oh :'>


Then jalan jalan dengan Pah pulak , nampak adik Syakila , snap gambar dengan dia . Hihi , saya yang kepingin nak bergambar dengan dia . Ecehhhhh :-* Then dengan adik Farah pulak . Wuhhuuuu , diaorang tinggi tinggi oh . Tak aci . Haha

Dah penat meronda , lepak dewan . Masa ontheway nak pergi dewan , Anas main spray tuh , sembur sembur kita . Haihhhhhh , gila dohhhh . Aku punn apa lagi , rampas benda tuh , sembur dekad dia . Kesian diaaaaaa :-P Syamim pulak buad aku , hahaihhhhh :'>

Masa nak pergi dewan , dia panggil aku . Dia berkata sesuatu yang tiba tiba membuatkan aku terdiam . Aku takut nak dengar semua itu . Dia seolah olah tak mahu pandang aku , dia marah aku ke ? Mulalah airmata aku menyinggah , tapi disebabkan hari ini , hari yang gembira buad semua orang . Takde sedih sedih , so aku senyum dan mendapatkan kawan kawan aku .

Diaorang pun snap snap gambar bagai . Dia panggil aku lagi , aku mendengar semua yang dia katakan . Termenung . Tapi dia tenangkan aku .

'Jangan Sedih . Lupakan jelah '

Aku lega . Sekurang kurangnya aku tahu dia masih ambil berat tentang aku . Aku senyum menandakan aku mahu dia seperti sebelum ni . Seperti semalam , aku gelak gelak lepak dengan dia :-)

So budak 2 Topez Baiduri mulalah main sembur sembur tuh . Aku pun kena sekali . Haihhhh , terima kasih banyak k? Hahaha :D

Jalan jalan lagi , BOLEH TUJU LAGU? Haha :-) Lepak foyer kejap , masuk dewan tengok nyanyi nyanyi :-) Balik .

Naik kereta Pah , pergi KL Sentral . Beli aiskrim MCD :> Wuuuhhhuuuu . Penat mengantuk pening ahhhhhhhhh :l

FOR W : Tolonglah jangan ganggu hidup aku dah . Biarkanlah aku dengan mana mana lelaki pun , jangan ego . Aku hampir kehilangan orang yang rapat dengan aku sebab kau . Jadi kenapa ? Ramai yang tak suka kau , aku takut diaorang selalu menjauh dari aku sebab kauuuuu . Aku bukan nak malukan kau atau nak benci kau ke apa , tapi harap kau faham apa yang aku nak . Aku takkan kacau hidup kau , so kau ? Pleaseeeeeee ?

#Aku tunggu Pah upload satu gambar yang aku sayang gila gambar tuh , walau takde makna apa dah sekarang :'-)

Assalamualaikum .



Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment