Main Tekan Tekan :D

Saturday, July 23, 2011

Maafkan aku.

Assalamualaikum . Harini , aku ingat akan jadi hari yang aku takkan sedih dah . Tapi...... aku salah . Aku terbaca blog seorang kaum hawa yang aku sayang . Entri dia , aku boleh lagi tersenyum . Aku baca dan baca , tiba tiba airmata aku mengalir jatuh tak naik naik . Aku tahu , susah dia nak terima apa yang aku buad . Tu baru dia , belom kawan kawan aku yang lain , aku dapat rase apa yang diaorang akan buad . Menjauh dari aku . Maafkan aku . Bila bace blog kau , apa yang kau tulis , aku terkaku terdiam tak terkata . Aku sayang kawan kawan aku , tak pernah kurang . Sungguh , dia memang buad aku happy selama ni , tapi tak sehebat korang . And i'm proud of this . Aku bingung sekarang . Apa yang patut aku buad ? Aku nak sangat bahagiakan kawan kawan aku . Tapi dia ? Hmmmmmm . Biarlah aku terus dengan hidup mcm ni , aku tak kisah kalau harus menangis hari hari #okay aku dah biasa .

Kbai Assalamualaikum .

Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment