Main Tekan Tekan :D

Wednesday, August 10, 2011

Exam 2

Assalamualaikum . K hari ini , exam lagi dan lagi . Pergi rumah Kakpa pukol 1145 , revision sikit sikit . Hahaha , okay aku semangat hafal benda yg tak masuk exam . Bhaahaha . Tunggu kakpa mandi sambil main camera dia shh shhhh .

Pergi sekolah pukol 12 macam tuuu . Sampai dewan duduk Elly semua takde , k baca buku lagi . Angin kuat gila habis terbang buku semua terselak kain #wuuuuuu . Aku semangat lagi dan lagi , mathhh weyyyhhhhhh -.- Dengar cikgu bercakap , aku termenung . Hari nak hujan . Termenung lagi . Kata kata Zetty menyedarkan aku . Aku ke salah ? ! :/

Masuk kelas , Geografi ok bace last minute lah kan . Buad exam main tembak tembak pakai pistol air pechuuu pechuuuuww . Tapi ada jugak manusia nak tiru kita . Wiiii .

Rehat , jalan jalan cari makan #k nipuu . Aku jalan seorang diri , yelah kisah pulak pasal aku kan . Korang jalan bertiga -.- #AKU TAK MARAH# Takde mood dan takde mood lagi .

Duduk dalam kelas , Math Mathhhhhhhhh -.- Sampai je kertas putih depan mata aku , tenung lama lama . Soalan pertama dia pon dah buad aku rasa mcm nak makan orang je tapi aku sabar bulan puasa :) Ya Allah soalan dia , kacang gila lah kan :/ #nipuuuu . Fed up , mengantuk nak tidur .

Next exam , KH . Okay boleh jeeeeee :) Dalam masa sepuluh minit je aku siapkan . Haaaaaaa peace :D Jawapan main bulat bulat je . Senang kannnnn? Hahaha

Balik Kbye :3

Assalamualaikum .
Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment