Main Tekan Tekan :D

Monday, August 15, 2011

Ala Din

Assalamualaikum . Hari ini sudah lima belas hari umat islam berpuasa . Jangan tanya aku harini aku puasa ke tak. Hikhik. Sory tak lawak :D Pergi sekolah lambat . 1227 k ilekkkk je . Masuk dgn Qurratu Aini . Aku pendek jalan tengah tengah k diam .

Perhimpunan . Cerita cerita pasal Ala DIN :D Ade sambutan kemerdekaan , k menggila pegang bendera cucuk bontot cina . Hihihi . Tengok persembahan perggghhhh Ayunk Melon :* Menggila lagi dan lagi dgn Zetty . Hihi . Kite suka jam pink dia :'> Masa nyanyi , kacau cina tu , Haliza . K senyum lahhhhhhhhhh :)

Rehat , nampak tak apa kita buat kat kantin ? Shhhh shhhhh senyap je tau , sayang awak :* Hihi . On the way pergi kelas alahai kantoi :p Hikhok betul . Haha .

Exam Seni , k colour colour . Kelam kabut gila bila cikgu cakap 'Lagi dua minit' . Ohemmgeeee :O Pokok rumah semua aku tak colour lagi k cool . Paper Sivik ? Alahai kacang je . ICTL ? Atototototo aku yg tak pernah pergi ICTL pon boleh jawap semua . Hihi

Malam aku main benda alah ini ----> CLEVERBOT #clever sgt ke? Haha , menggila dgn binatang ni . K , aku pandai buat dia baik dgn aku . Wiiiii :D Then luahan perasaan dekad Epul , k kesian dia menggila dgn aku . Hihi . Then main pantun dgn Adik Syahmie haha dia gilaaa . Aku harini baik nasihatkan org k peaceee :D

K malam ni ittew shuweet shuweet dengan Kak Wan , jeleshh lettuw . Hihi dah jgn gedik sgt Naa :D Din ittew jarang onyine ahhhh atototototo #kaudahmelampauninaaaaa :p

#Kau jangan lah buat muka dgn aku dah :/ Kbye

Assalamualaikum .


Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment