Main Tekan Tekan :D

Tuesday, August 16, 2011

Sukanya aku. Kecewanya aku.

Assalamualaikum . Hari ini bangun pagi kerana terkejut bunyi phone aku berkali kali . Alahai , sweetnya awak . Sebelum pergi sekolah dah call saya :') Mujur awak sekolah petang . Dengan ini saya memaklumkan saya dengan dia hanya kawan . Tiada hubungan istimewa antara saya dengan dia . Okay maaf saya merepek .

Pergi sekolah pukul 1220blahblah :D Pergi kedai buku borak borak dengan makcik . Makcik ajar cara simpan duit dalam dompet . Hikhik . Pergi dewan , cerita cerita pasal Din , cerita cerita pasal hmm hmm :D Wuuuuuu .

Masuk kelas , cikgu tak datang . K relief . Jalan jalan cari orang :) Naik atas turun bawah . Pusing satu sekolah sampai sesat #tipulahtukan . Nampak dia . Oh , itu ke lelaki yang IM aku semalam ? Alahai perangai :3 Masuk kelas keluar balik hantar attendance .

Math , dapat paper . Alahai malunya nak bagi tahu . Nanti saya bagitahu result saya k? :D Memang saya tersenyum tengok paper saya sendiri -____- Haihhh . Rehat . Bersila luar kelas . Tengok manusia pergi koperasi . Amboi , mcm mana nak jadi laki org ni? Hahaha . Cerita cerita pasal keputusan Math MasyaAllah . Kesian aku .

Bi ? Masuk bilik SAC . Berubah angin pulak . Hihi . Buat summary , dapat paper lagi . Damn -.- Menurun . Agama pergi surau . Tengok org tadarus , eh aku main cakap je . Borak dengan Zetty pasal jam . PJ , buat kerja sendiri . Cikgu keluar , diaorang main cucuk ape benda entah . Haha . Kbalik :3

Malam , tiba tiba kau tegur aku . Terkejutnya aku . Aku single lerrrrr :) Aku tanak cari boipreng sebab aku..... K idk -.- Harap kau kekal dengan dia tau A :'-/ Aku tak sedih lerrrr , aku bahagia untuk kau :) Hihi , aku dah cukup bahagia dengan hidup aku sekarang . Kau takpayah risau k? :D

#Merosot :'-/

Assalamualaikum .








Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment