Main Tekan Tekan :D

Monday, August 01, 2011

First Day Puasa


Assalamualaikum . Hari ini first day puasa . Wuuuuu memang kebabom gila gua cakap lu . Masa sahur , gua tak ingat gua makan apa . Haha , lepas sahur gua malas nak tidur . Gua ber-Ameba Pico , peberet gua tuh sekarang . Alahai game dalam pesbook yang kacau kacau org dating , masuk bilik org buad mcm bilik sendiri #Gua lah tu :p

Pagi pagi lagi , tunggu Sharifah dia tak ade . Gua tak tahu dia ade pengawas ape semua tuh . Gua tunggu punya lama , k gua sabar . Call Fatin , suruh dia ambik . Sambil tunggu dia , gua rajin sikit , baca buku agama , peace :> Azam baru bulan puasa cehhhh , jangan percaya gua sgt . Haha

Sampai sekolah , benda pertama gua usha , CANTEEN :D Pergghhhhh , gua sabar lagi . Lepak canteen ilekk je usha manusia minum air . Wahhhh , cerita cerita pasal Ameba Pico ♥ 1230 kchawww pergi dewan . Perhimpunan , k menggila nyanyi nyanyi , cerita cerita . Masok kelas , peaceee :> Faidzal tanya gua ,

'Nips mana Nips?'

K , gua tahu gua pembekal Nips untuk korang korang semua kan . Haha . Math ? Belajar , k gua pandai puk angan XD Haha , Bm ? Errr errrr -,- Hihi , saje buad muka . Gua hari ni diam dalam kelas peace yoooo :D Rehat ? Sembahyang :>

'Macam ni nak buad laki? Memang tak ahhhh'

Hahaha , membebel dengan Elly . Pergi tandas , masuk kelas . Saennnnn ? Jalan jalan jaga teddy bear cikgu :D Hihi , comellahsial #okay tak baik mencarut dalam bulan puasa Janna :) Pergi kedai buku . Lepak dengan makcik , ilekkkk . 

Bi ? Retna Adzim kita touching sebab masok lambat , dia tanak tengok muka kita dah puihhhh -,- Duduk dua orang dengan Elly bincang semua . Gua memang diam hari ini dalam kelas , tapi bila semua senyap gua nyanyi nyanyi . Najib dengan Elly je dengar peaceeeee :D Jangan marah lah , tu hobi gua nyanyi nyanyi . Hilangkan tension , cehhhhhhhh .

Agama ustazah takde . Lepak dengan Amin Najib semua , cerita pasal Sekolah Rendah wuuuu . Pukol 5 pergi surau sembahyang wiii . Dah habis sembahyang main kahwin kahwin . Haha , menggila gua cakap lu . 

530 Balik . Gua buka puasa lauk apa entah gua lupa . Gua tahu makan je . Hihi . Gua makan gua makan Kbye :>

#Hobi gua bila puasa , TENGOK JAM :D Peace!



Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment