Main Tekan Tekan :D

Tuesday, August 02, 2011

Ameba Pico ♥

Assalamualaikum . Hari ni , second puasa . Witwit . Alhamdulillah semua berjalan seperti biasa , ecehhhh :D Lepas sahur , gua tidur tidur tidur . Mengantok gua cakap lu . Pukol 1145 gua siap siap gerak sekolah . Kakpa datang , naik teksi .

Sampai sekolah , ada laluan VIP gua cakap lu . Terharu gila lah :'> Masok sekolah , letak beg dekad dewan pergi tandas . Betulkan tudung sejam , cehhhhh . 1230 masok dewan , buad Math . Masok kelas . Bm -___- Buad surat kurang raasmi . Haha

Math , belajar lah weyyyhhh :D Haha , Rehat , Sembahyang , kpeace . Pergi 'Canteen' wuuuuu . K , gua takde mood . Memang gua suka :/ Banyak mendiamkan diri Kbye . Haha . BI , masok bilik aircond , Retna Adzim ♥ Buad dialog semua . #Daim-Malek witwit :p

Agama , duduk surau . Baca qur'an . Gua takde suara -,- Luahan perasaan dekad Zetty Alina ♥ Hihi . Pj , nyanyi nyanyi .

'Dalam bulan puasa ni , baik kau berzikir dari menyanyi'

Hahaha , nasihat Najib dengan Amin . Kpeaceeeeee :D Sembahyang Asar . Balikkkkk , lepak dengan Afiq , Azraei , Shazreen , Pah , Fifie ,  Naufal , Anas . DOREMI tiga org ni lupa jalan balik rumah #SharilFaidzalAiman :> Hahaha . Masa ni gua happy . Ksukaweyyyhhhh .

Malam main Ameba Pico Hihi . Tak habis habis kan ? Okay nah tengok sikit ,


Seeeee , ade org mengorat aku . Haha


Witwit #Diaaaaaa , peaceeee :D



Haaaaaaaaa , shuweet tak? Hihi #Adik Ezatul :>

Then main dengan Najib , menggila gua cakap lu . Haha .

Kbai Assalamualaikum .

Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment