Main Tekan Tekan :D

Friday, August 05, 2011

Its Friday


Assalamualaikum . K , aku lama tak update blog kan? Wiii , kisah pulak korang :p Haha . K lets start cerita pasal Jumaat . Bangun pukol 12 k cool :) Mandi mandi , bersiap . Pergi sekolah dengan Pah . Pukol 145 sampai sekolah k ilekkk je . Pergi dewan letak beg .

Pergi canteen lepak dengan Fifie , Afiq . Menggila . Ukur tangan , k tangan dia besar chill . Masuk dewan , k aku sakit hati . Bila aku tengah cakap dengan dia kau tiba tiba tarik dia dari aku :/ Terus takde mood mase tuh . Bereskan kerja Math . Errrr , tiru tiru orang kdiam je . Baca yasinnnnnnn masuk kelas .

Pergi bilik disiplin , jumpa Kak Wan sembang sembang dengan dia kejap witwit saya rindu dia :'> Sejarah , pergi 'perpustakaan kecik' . Elly baca aku dengan Zetty tidur . Haha , Khairul buad lawak memanjang sakit perut gelak .

Rehat , k tak sembahyang dengan Zetty , Elly . Jangan jadi macam aku :D Pergi kedai buku , rasa nak je borong semua tissue purple , boleh? Hihi . Tak beli tissue sehari memang tak boleh hidup lah kan #ituaku :p K lepak dalam kelas main baling baling #kucingterbang . Haha kacau Anas , dia bawak lari beg aku puihhhhhh . TAB TAB TAB #ketukpintu :p Haha , kesian dia .

Agama , belajar . Sekali ustazah sebut AZHAR pergggggghhhhh mengancam . Bhahahaha apa pandang pandang ? Wiii .

Ustazah : Azhar Idrus blablablaaaa .
Elly : Hahaha
#budak lelaki semua pandang aku
Ustazah : Kenapa , suka je . Kenapa ?
Lelaki : Bapak Janna 
Janna : :D #tunduk
Ustazah : Lah yeke? Kirim salam dekad ayah blablablaaa .

Haha , k chill je kan . Math , duduk bertiga cari jawapan semua . K susah woyyyyy -.- Kh , masuk bilik masak . Main bahan bahan nama bapak , aku sekali . Bhahahaha ilekkkk #AZHAR :D Bm , buad surat . Aku bosaaaannnn -.-

Balik , Anas buli aku . Tab Tab Tab :p Dia main kepale itteww puihhhhh . Merempit :D

#Harini kau tak datang :/ *saje bagitahu

Assalamualaikum .



Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment