Main Tekan Tekan :D

Thursday, September 01, 2011

SEPTEMBER, be sweet!


Assalamualaikum. Hai pengunjung yang cantik cantik hensem hensem. Kui kui, alahai malu malu pulak dah. Hikhik. Hari ini lah bulan saya nanti nantikan, cehhh bukan apa pun. Bulan ni bulan birthday kite lah wakkk ;) Hihi, so nak cakap sikit kat September ni, please dont bad bad to me. Wahhhh. Semoga bulan ini, lebih baik dari bulan bulan yang lepas. Insyaallah.

For Daniel, hari ini kite dah 2 bulan sehari. Kui kui. Saje nak bagitahu je pun. Hihi. Kita sayang awak tau tau tau. Kita faham kalau awak tk text kita, awak busy. Awak takde kredit. Takpe, kekasih hati awak ni memahami semua itu. Bhaha kita tahu kita gedik. Jangan tinggalkan kita :'3

Raya, serius bosan. Duduk rumah mengadap orang datang je. Makan tidur online. Nampak sangat aku tk semangat tahun ni kan :'3 Haihh. Tengok, lagu blog aku pun dah tukar. Takda lagu raya nak joget joget dah. Kui kui. 

Ok nah, ni gambar raya pertama haritu. Aku malas nak upload dlm pesbuk. Sini dahlah, tk semua lah. Hihi.


Dari kiri, adik kecil saya Nabil, saya, Akil, Mama. I love you :*


Selamat hari raya maaf zahir batin, sory kalau kakak ada buat salah pape, termintak topap lebih, tertengking. I love youuuuuu!


Adik Izzati


Nak mintak maaf pun suruh bapak aku ajar. Bhaha


Alahai, si kecik ni mintak maaf. Puihh. Haha 



Untuk keluarga baru saya jugak. Mama Ayu, Abang Khairil, Abang Hafiz, Abang Alep, Khairul, Kak Alyn, Kak Nurul, Abang Arif. Maaf kalau ada salah silap, maybe kita tak rapat lagi kan. Masih kenal hati budi masing masing. Amboi ayat :3 Selamat hari raya!

Assalamualaikum

Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment