Main Tekan Tekan :D

Wednesday, August 31, 2011

MERDEKA

Assalamualaikum. Salam satu Malaysia. Selamat hari raya semua.

30 August 2011

First raya bangun pukul 11 lebih k ilekkk je lah. Bangun dgn muka mcm takda apa. Then teringat hari ni raya, tapi watkiut je. Kuikui. Pukul 2 lebih keluarga tiri saya datang rumah. Mak aih lapan orang kuikui. Tiba tiba, mak tiri saya cerita cerita yang DIA merajuk sebab ape entah. So taknak datang --' Alahai kecewanya saya puihh. Haha. Tapi kan dia kan kan, datang jugak lerrr. Saya yang paling gembira dapat jumpa dia, first time. Kikiki.

Dah habis makan makan semua, k saya segan gila lah kan dia pandang pandang. Auwwwww, saya tahu saya gedik. Hihi. Dah tu pergi rumah makcik Ina dgn dia. Alahai, bukan dgn dia jelah. Satu family dia dgn family saya :) Hikhik.

Habis, pergi Sri Sabah rumah nenek dia, nenek saya jugak. Hikhik. Bapak saya perli perli dia. Bhaha 'Hah, ni haa yg form2 yg Alep cari semalam tu'. Dia gelak. Saya tunduk. Alahai, malunya :3 Then, main mercun pop pop dgn Nabil, Aqil, Izzati, Mama Ayu, Khairul, Abg Khairil, Kak Nurul and dengan.... ABANG ALEP :> Kikiki.

Lepas tu gerak pergi rumah Mak Lang kat Bukit Jalil, k Alep takdak. Dia balik :3 Baca satu novel ni, memang tersentuh dgn ayat dia.

'Saya mahu putuskan hubungan kerana saya terlalu sayangkan awak'

Entah kenapa aku tersentuh gilos dgn ayat tu. Bhaha :'> Jumpa Iman Sofia kawan lama and sekarang dah jadi sepupu saya. Wuuuuu. Next trip pergi Puchong, rumah pakngah. Dalam tv ada gambar Zahiril Adzim :> Haha, takde kena mengena.

Balik, serius penaaaaaaat :3 Aku gembira hari ini, aku sedih juga hari ini. Dia tk text aku --' Dia busy? Dia takda kredit? Haihh. Entahlah. Biarkan dia.

 31 August 2011

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-54 :) Hargailah jasa jasa pejuang tanah air kita. MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA! K aku semangat kan kan kan.

Hari ini jugak Birthday my little beboy yang gedik memasam niwhh. Haha. Happy Birthday gedik! Kakak sayang Nabil puihhh. Haha, so celebrate dekat rumah. Sory, malas nak upload photo. Kbye I love youuuuuuuu :>

Assalamualaikum.








Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment