Main Tekan Tekan :D

Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya


Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Salam sejahtera. Salam satu Malaysia. Salam satu Raya. K awal awal lagi saya dah merepek. Tengok, blog saya dah berkumandang lagu raya balik. Kuikuikui. Awak baca, awak nyanyi sekali tau. K sayang awak.

Dengan ini, saya Nurul Jannah Azhar sambil buat muka comel yang tak berapa comel ini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin. Yang dok tengah torai baju raya tu, amboi dah lawa dah tu. Yang tengah dok sibuk anyam ketupat tu, ajarlah saya kat sini. Nanti kirim kirim lah tau. Kuikui

Tahun ini dengan rasminya seorang hamba Allah yang bernama Nurul Jannah Azhar ini beraya di Kuala Lumpur yang gahhhh ini :D Sesiapa yang raya di Kuala Lumpur jugak , ayuh beramai ramai beraya dengan saya. Saya nak sangat beraya bersama kawan saya di pesbuk. Set je time, saya datang rumah awak. Itupun kalau awak jemput saya :)

Okay tak lupa juga yang beraya di kampung halaman atau sekarang ini dok siap siap nak balik kampung. Hati hati tau dekat jalan raya tu. Banyak kereta maklumlah waktu waktu mcm ni orang berduyun duyun nak balik kampung kan. Ada apa apa cepat cepat call aku tau, aduhh risaunya aku dekat korang ni. So yang korang korang yang balik kampung tu, jangan rindu aku sangat tau. Jangan main mercun, bahaya.

Pertama sekali, untuk girlfriend girlfriend yang sangat saya sayangi. BIEBERS, Zety Fatin Elly Fifie Qila Sharifah Murfiqah. Sory kalau aku ada sakitkan hati korang, buat korang terasa dgn kata kata aku, buat korang terasa dgn status aku, entri aku. kalau tk selesa dgn perangai aku, selalu takda mood, selalu touching. Banyak lah kan. Aku mintak maaf k. Walau mcm mana pun aku, aku sentiasa tak lupa sayang korang semua. Sama rata. Sory kalau kadang kadang tu korang rasa mcm aku asyik lebihkan orang tu orang ni. I love you Girlfriend :>

Keduanya, untuk kawan kawan seperjuangan saya. Aicehhh. Kawan di pesbuk yang rajin tegur saya, kalau saya sebutkan nanti ada yang tertinggal. Kuikuikui. Tapi takpe, untuk semua yang kenal saya. Kakak angkat, adik angkat, abang angkat, pakwe angkat. Eh pakwe angkat takdaa takda, kang ada yg mengamuk kang. Bhaha. Followers followers saya di blog, stalker yang selalu tengok tengok kan blog saya. Saya mintak maaf dari hujung kaki sampai hujung rambut. Eh terbalik ke? Haha tak kisah lah. Sory kalau selama saya hidup di dalam muka bumi ini ada yang terasa hati dengan saya. Kosong kosong k? I love youuuuuu :>

Seterusnya untuk 2 Topez, okay meh aku sebut nama yang selalu tiptop kan hari aku #amboitiptopsangatke? Haha. Bermula dari Naufal, Aiman Hariz, yang selalu sepak kaki aku, tarik tarik tudung aku, pukul aku. Diniy, Aizat yang selalu bagi aku melatah. Haha. Adib, yang selalu tk puas hati dgn aku. Puihh. Tak lupa Amin, Idzham, Shazwan, Zahin, Khairul, Najib, Abu, Shalihin, Acap yang sehari tak pernah tak kacau aku bhaha. Lagi tak lupa gadis gadis 2 TOPEZ , amboi . Sory kalau korang tak senang bila aku melatah kuikui. Sory kalau ada terpukul, atau korang sakit hati dgn aku. K watkiut je ;>

Terakhirnya, untuk buah hati saya. Kuikuikui :> Kite mintak maaf kalau buat salah kat awak. Ampun ampun. Hikhik. Kite selalu buat awak touching sebab kite suka tengok. Bhaha. Okay, kita maaf lagi sekali. Tahun ni kita raya sama kan? Atototooo sweet. Haha, kita pakai purple sama tau. Kuikui, ok stop gedikssssss. Selamat Hari Raya sayang :>

Ok ni last, saya janji ini last. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin. Siapa yg buat open house tu jemput jemput lah tau. Nanti saya bawak satu kampung serbu rumah korang tauuuu. Hihi. Duit raya tu hulur hulur sikit. Kuikuikui. Saya tak bergurau. Haha pesan saya, untuk adik adik tu trylah main mercun kalau nak beraya dekad hospital. Doktor sana cantik cantik tau. Haha jaga diri semua, jaga makan minum. Jangan rindu saya sangat, rindu sikit je tau. I love youuuuuuuuuu!

Assalamualaikum.









Terima kasih baca. Sayang awak :>

2 comments:

  1. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..=)
    comel blog awk. done folo u dear. singgah la blog kite..
    www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Haha , thanks! Done follow you :>

    ReplyDelete