Main Tekan Tekan :D

Thursday, August 18, 2011

Manisnya tinggi rendah


Assalamualaikum. Harini, pergi sekolah mcm biasa. Suka hati buat mcm sekolah tu kite punya. Hihi. Pergi dewan tengok diaorang takdak. Menangis #nipuuuu. Nampak beg Fifie dekat Bookshop so terus pergi serbu, Naufal panggil aku dari jauh semata mata nak pinjam jam. Haha

Masuk dewan, dengar dia cerita cerita semua. Kenapa lah perangai kau mcm tu? Dah elok elok aku dah okay dgn kau --' Masuk kelas, belajar lukis lukis. Ok memang fail bab melukis ni. Hikhik. Watkiut je, semangat lukis youuuuuu.

BI? Oral, k takdak mood bukan sebab apa, kepala saya pening --' Ada yg nak picitkan? Alahai sweetnya. Org lain semua semangat hafal oral kat depan, Diniy kacau kacau saya. Ok, dah biasa :) Rehat, sembahyang. Cari telekung sampai bersepah. Hikhik. CoWiEeE :)

Geo BM. Bm dapat kertas, yeah aku A :D Aku suka berdiri sebelah Aizat. Tinggi rendah k sweet :) Aku menjerit aku dapat A semua pandang. Hikhik. And then, semua berebut pinjam calculater. Mula mula aku buat muka masam sebab, sebab, first time BM aku B --' Then sekarang buat muka comel kelik kelik mate. Hihi. Agama. Dapat result. Alahalahai :) Lupa aku dapat berapa. Hikhik. Dush dush dia sampai ingat.

Balik, Anas macam biasa buli aku. Then, salah seorang dari kawan kelihatan tak ceria mcm selalu. Try happy kan dia. Aku tahu. Aku faham perasaan dia. Kalau aku jadi dia pun, aku sedih. Tiba tiba, kau datang muntak duit kat aku. Kan aku dah lepaskan semua apa aku nak cakap kat kau selama ni :/ Tapi kenapa, kau mesti dgn perangai lama kau? Maaf aku tak tertarik --' Menggila kacau orang dekat public phone. Wuwuwuu

#Sukanya lelaki tinggi :*

Assalamualaikum.
Terima kasih baca. Sayang awak :>

1 comment: