Main Tekan Tekan :D

Wednesday, August 17, 2011

Raya weh Raya

Satu hari di hari raya, 
ku lihat cahya bersinar indah,
Langit cemerlang tak terkira,
Tanda kuasa yg maha esa,
Memberi nikmat pada manusia.

Alahai, semangatnya aku. Semangatnya aku, taruk siap siap lagu raya dalam blog. Kpeace. Ini menunjukkan aku semangat nak raya. Dan aku juga berharap raya tahun ini lagi bermakna buat aku seperti tahun tahun yang lepas. Puasa baru lapan belas hari. Sabar Janna :) Pejam celik pejam celik nanti puasa lerr. Hihi. 

Duh, tahun ni Nurul Jannah Azhar raya di KL. Tak balik Kedah. Harap maklum. So, siapa yg raya KL sekali tu jemputlah raya dengan aku. Datang rumah aku tau. Nanti aku bagi duit raya sorang seposen :p Hikhik. Kuih raya bawak sendiri tau. Hikhikhik XD

Dengan ini, saya Nurul Jannah Bt Azhar mengisytiharkan bahawa puasa dahulu baru raya. Untuk lelaki, jadilah lelaki, puasa penuh. Boleh buat jadi suami. K sory Daniel kite gatal kejap. Hikhik :p Bukan selalu. Awak kite sayang lebih #alahai sweetnya aku :D

Okay, masa untuk saya ke sekolah. Jaga diri awak tauuuuu. Eh. Happy Birthday Sayang! Sory takdak hadiah k? Iloveyouuuuuu :-*





Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment