Main Tekan Tekan :D

Thursday, August 25, 2011

#Peace

Assalamualaikum. Niat di hati malas gila nak meng-update. Well, blog dah memanggil. Aku tanak tinggalkan dia lama lama. Nanti dia merajuk --' See, dengan blog pun aku sweet Kdiam. Haha. Okay, beberapa hari ini, pesbuk aku tak berbukak, blog apatah lagi. Busy memanjang. K tengok tu aku tipu :D

Sehari kalau tiada cerita memang bukan hidup aku, sama seperti orang lain. Cerita suka, duka, menangis, gembira. Okay meh sini dekat dekat, nak cerita pasal semalam. First time, berbuka dengan sayangssss saya :* Pewwiiittt, tolong katakan yang awak jealous :p Hikhik.

24 August 2011

Balik sekolah je, bergayut dekat public phone then terus serbu rumah Elly. Siap siap. Pukol 610 mcm tu gerak pergi ambil teksi. Tahan tahan k berhenti. Snap :> Haha. Sampai LRT, menggila dalam train. Dah mcm beruk dalam tu Ktipu.

Sampai Jusco, tengok MCD full k merajuk. Beli air duduk sedia baca doa. Tengok org makan baru itew makan. Then azan kemain kuat. Hikhik, minum tak ingat apa dah. Pergi KFC, beli cheezy wedges, pergggghhhh peberet tu :* Saya sayang kalau ada orang nak belikan untuk saya. Tolong belikan lagi boleh? Saya makan tak cukup --'

Then duduk dekad kedai taikotai. Bhahahaha, aku tak tahu nama dia. Tunggu dua orang sayangss saya belikan makanan, MCD :> Saya beli paling banyak, maklumlah kebuluran. Saya adik 6 Tahun yg kedekut Kpeaceeeee :D Kakak kakak saya yang ajar. Hihi

Beli bendera, saje buat Suspect dgn makcik cashier. Hihi. Balik, tak ketinggalan beli aiskrim sundae cone. Kite makan eiskem cone pakai sudu, awak ada? Takde kan? Hihi. Nampak artisssssssss wuuuu. Mcm hari hari tak pernah jumpa pulak kan. Hihi

Pergi LRT, sunyi --' Kitaorang menceriakan hari hari diaorang. Kihkihkih :3 ABJZ YES! Tahan train mcm org gila. Naik teksi, kacau pakcik teksi. Gila dalam teksi :p Hihihi

Tidur rumah Elly, pewiiittt. Kacau orang. Anassssssssss ketuk ketuk ketuk xD Then, blablablaaa aku malas nak cerita --' Lupa #nipuuu

#Aku tak suka dia :/

25 August 2011

Pergi sekolah dengan Elly tunggu Aqilah dekat luar. Masuk dalam wish Hari Raya kat makcik bookshop. Kihkihkih. Masuk dewan memang serius aku menggila sebab tengah bosan takdak kawan. Buat openhouse kacau budak Berlian.

Belajar Seni takut aku cikgu mengamuk :3 Belasah belasah bagai. Sheeerrraaamm niwwhhh --' Hebohnya cerita pasal pesbuk pesbuk semua tu. Cikgu apa yg masuk semua dok bercerita benda yg sama. Then mulalah gosip Zahin dengan Haliza wuuuuuu cayalah. Bhahahaha

Sembahyang. Mcm mana lah aku nak lupakan dia, setiap saat mesti aku dok asyik cari dia. Haihhhh. Tanya diri aku sendiri. Aku tanak jatuh cinta dgn dia. Cukuplah dgn apa yang aku ada sekarang.

'Kalau kita buat orang, nanti kita kena balik'

Aku percaya dengan kata kata itu. Sebab, pernah terjadi dalam hidup aku. Hanya Tuhan je tahu perasaan aku. Aku redha. Aku tanak jadi mcm dulu. Dua kali aku berkorban untuk bersama dia yg tak pasti menyayangi aku seperti aku menyayangi dia. Pedih. Tapi sekarang, hari ini, aku akan jaga hubungan aku dengan Daniel baik baik. Insyaallah. 

Dalam kelas, ada beberapa classmates aku yang tak ceria mcm selalu. Then seorang daripada kelas kami banyak memberikan nasihat, aku curi curi dengar, 'Balak boleh cari, kawan tak boleh'. Memang aku setuju. Sayu bila dengar dia cakap semua :'< Aku tak nafikan apa yg dia cakap ada betulnya.

Waktu pulang sekolah, seperti biasa aku dgn kawan kawan aku lepak dekat depan sekolah. Aku sweet bagi plaster kat Anas. Hikhikhik :D Tiba tiba aku nampak mereka berkumpul, aku pun mendapatkan mereka. Benda yang aku tak suka bila tengok kawan kawan aku sedih depan aku. Then dah okay okay. Peluk peluk semua. 

Tiba tiba ada manusia panggil aku, aku pon mendapatkan dia. 

S 1 : Eh, kau couple dgn _____ ke?
Aku : Hah? Mana ada aku couple dgn dia --'
S 2 : Ada orang bagitahu aku kau pegang tangan dia kat sini masa dia tengah couple dgn _____ .
Aku : Errr --' Bila masa lah. Sekarang ni mcm lah aku jumpa dia, datang sekolah pun tak. Kalau dia datang pon, selalu lah dia panggil panggil aku. Sampai pegang tangan tu? errrr -___-

Okay, aku nak bagitahu kat sini. Aku memang tak suka dgn boipren orang. Perampas tu bukan diri aku. Lagi lagi lelaki tu couple dgn kawan aku yg tak berapa nak rapat sgt. And, harapan lah kalau kau dengar aku couple balik dgn F :) Takkan. Dia sendiri yg hancurkan kepercayaan aku kat dia.

Maaf aku banyak bercerita hari ini :> Aku suka lagu blog aku sekarang #takde motif

#You lost the love I loved the most :'> 

Assalamualaikum.




Terima kasih baca. Sayang awak :>

No comments:

Post a Comment